У рамках робочої поїздки на Дінпропетровщину 26 травня 2015 року Голова Державної судової адміністрації України Зеновій Холоднюк відвідав приміщення Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду, апеляційного суду Дніпропетровської області та Дніпропетровського окружного адміністративного суду, а також зустрівся з суддями та працівниками апаратів зазначених судів.
Під час зустрічі, яка відбулася в апеляційному суді Дніпропетровської області за участю керівництва та суддів зазначеного суду, а також голів усіх місцевих загальних судів Дніпропетровщини, було обговорено організаційне та фінансове забезпечення органів судової влади у світлі реформування судової системи України. Головними питанням робочої наради було обговорення положень Стратегії реформування судоустрою, судочинства та суміжних правових інститутів на 2015-2020 роки, схваленої указом Президента України від 20 травня цього року
Зеновій Холоднюк також озвучив новели прийнятих у рамках стратегії реформування законів України "Про забезпечення права на справедливий суд" та "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сплати судового збору", що набере чинності 1 вересня поточного року.
Голова ДСА України висвітлив обсяги видатків судової системи у 2014 році з аналізом їх використання в розрізі бюджетних програм, поінформувавши про досягнуті ДСА України результати за відповідний період.
Керівник ДСА України зазначив, що хоч у нинішніх умовах судова система України фінансується на рівні лише 35% від потреби, що значно ускладнює процес організаційного забезпечення діяльності судів, ДСА України й надалі вживатиме всіх можливих заходів для забезпечення судів, суддів та працівників апарату на належному рівні, гарантованому Конституцією України. Одним із свідчень цього, на його думку, є нові приміщення, які отримали Дніпропетровський окружний адміністративний суд та Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд.
Зеновій Холоднюк також представив перспективи діяльності на 2015 рік, зазначивши, що питання збільшення кошторисних призначень на оплату праці у 2015 році планується за рахунок понадпланових надходжень судового збору до спеціального фонду державного бюджету. "Обсяг коштів, які можуть бути спрямовані на підвищення зарплати працівникам апарату, прямо залежатиме від понадпланових надходжень від сплати судового збору" - сказав Голова ДСА України.
Очільник ДСА України наголосив, що збільшення обсягу надходжень від сплати судового збору було однією з умов Меморандуму про економічну та фінансову політику, укладеного між Україною і Міжнародним валютним фондом, зазначивши, що введення в дію змін до закону про судовий збір спроможне забезпечити подвоєння розміру надходжень впродовж найближчих місяців.
До ведення цього закону в дію, з метою врегулювання проблем, що виникають з погашенням кредиторської заборгованості та оплатою праці працівників апаратів судів, ДСА спільно з Мінфіном з квітня місяця цього року наближає видатки на оплату праці в межах річних призначень. У цілому по судах України сума наближених видатків становить майже 121 мільйон гривень, а по судах Дніпропетровської області – 4,7 мільйона гривень, що дає можливість забезпечити працівників апаратів судів середньою зарплатою на рівні 3000 гривень для місцевих судів та 3500 гривень для апеляційних. Загалом, якщо говорити про ситуацію з фінансовим забезпеченням працівників апаратів судів у поточному році, то, як зазначив Зеновій Васильович - "…ми зберігаємо оптимізм і бачимо шляхи вирішення існуючих проблем".
До кінця 2015 року планується довести розмір середньомісячної заробітної плати працівників апаратів місцевих судів усіх спеціалізацій до рівня 4000 гривень, розмір середньомісячної заробітної плати працівників апаратів апеляційних судів усіх спеціалізацій – до рівня 4500 гривень.
З його слів, у рамках змін до Конституції України, які наразі напрацьовуються Конституційною Комісією, створеною Президентом України,ДСА України пріоритетним вважає закріплення на законодавчому рівні порядку перерозподілу коштів на утримання судової системи, зокрема шляхом визначення єдиного головного розпорядника бюджетних коштів, а також скасування ідентичних бюджетних програм, що лише ускладнюють бюджетний процес. Існування єдиної бюджетної програми є важливим для фінансового забезпечення місцевих та апеляційних судів. На сьогодні є шість абсолютно однакових за своїми цілями, завданнями та результативними показниками бюджетних програм. Таке дроблення не дає можливості головному розпоряднику бюджетних коштів оперативно здійснювати перерозподіл бюджетних призначень розпорядникам коштів нижчого рівня у зв’язку зі зміною протягом бюджетного троку основного показника діяльності суду – кількості розглянутих справ та матеріалів – показника, значення якого точно передбачити наперед неможливо. Запровадження єдиної бюджетної програми фінансування судів дасть можливість суттєво підвищити оперативність перерозподілу фінансових ресурсів між судами для забезпечення належного розгляду фактичної кількості судових справ.
Зеновій Холоднюк також розповів про пропозиції, які були висловлені ДСА України спільно з вищими органами судової влади Голові Верховної Ради України, до проекту Закону України "Про державну службу",прийнятого Верховною Радою України в першому читанні 23 квітня 2015 року (реєстраційний номер 2490),акцентувавши увагу на неприпустимості непоширення на помічників суддів дії зазначеного закону.
27 травня 2015 року під час робочої поїздки в Дніпропетровську область Голова ДСА України провів нараду з керівництвом та працівниками територіального управління ДСА України, а також зустрівся з головами, суддями, керівниками апаратів та працівниками Дніпропетровського апеляційного господарського суду, господарського суду Дніпропетровської області, Бабушкінського районного суду м. Дніпропетровська і Петриківського районного суду Дніпропетровської області.