flag Судова влада України
Увага! Суд не здійснює правосуддя. Підсудність змінено на Кіровський районний суд м. Дніпропетровська

Проведено анонімне анкетування відвідувачів суду

17 січня 2019, 15:07

       З 03 по 14 грудня 2018 року проведено анонімне анкетне опитування громадян–відвідувачів суду щодо якості функціонування суду та доступності правосуддя. 

       Під час опитування  відвідувачі заповнили анонімні анкети.

       В опитуванні приймали участь 37, 5% респондентів віком від 18 до 25 років, 44% віком від 26 до 39 років, 13 % респондентів віком від 40 до 59 років, та 0, 6% - 60 років і старше, з яких повну вищу освіту мають 57 % опитуваних, та базову вищу 29%, середню освіту – 14%

            Повну вищу юридичну освіту серед опитуваних мають 29%.

85 % опитуваних мешкають в населеному пункті за місцем розташування суду, 15 % - в іншому населеному пункті

На запитання № 6 «У суді Ви представляєте» 85% опитуваних відповіли «себе особисто», 15% відповіли "іншу особу"

На запитання № 7 "Ви вважаєте себе"  Більшість опитуваних відповіли "нижче середнього статку"

На запитання № 8 «Як часто Ви були учасником судового процесу» 43% зазначили «2-5 разів» та 57 % - «це мій перший судовий процес».

На запитання № 9 «В якому з видів судового процесу в цьому суді Ви берете участь?» 72 % опитуваних зазначили «цивільний процес», 14% - «кримінальний процес», 14% - «справа про адміністративні правопорушення».

На запитання № 10 «На якій стадії перебуває Ваша справа» 72 % відповіли «справа перебуває в процесі розгляду», 28 % - «розгляд справи завершено».

На запитання № 11 «Який ступінь Вашої обізнаності з роботою судів та суддів у цілому?» 57% опитуваних відповіли «2» (майже не обізнаний), 14% відповіли «3» (загалом обізнаний), та 29% зазначили «1» (зовсім не обізнаний).

На запитання № 12 «Оцініть, будь-ласка, за 5-бальною шкалою якість роботи цього суду» 72 % поставили оцінку «4», 28% респондентів оцінили на «5».

На запитаня № 13.1, 13.2, 13.3 «Доступність суду» 81 % опитуваних зазначили «5», 10% поставили оцінку «4», та 9% зазначили «3».

На запитання № 14 «Чи зазнавали Ви певних перешкод у доступі до приміщень суду через обмеження охорони?» одностайно 100% опитуваних зазначили, що перешкод не зазнавали.

На запитання № 15 «Як Ви вважаєте, чи люди з обмеженими можливостями можуть безперешкодно потрапити до приміщення суду і користуватися послугами суду?» 72 % зазначили «4», 28% поставили оцінку «5».

На запитання № 16 «Якщо Вам доводилося телефонувати до суду, чи завжди вдавалось додзвонитися та отримати потрібну інформацію?» 86 % респондентів відповіли «5», 14% зазначили «4».

На запитання № 17 «Чи давав графік роботи канцелярії суду можливість вчасно та безперешкодно вирішувати Ваші справи у суді?» 86 % респондентів відповіли «5», 14% зазначили «3».

На запитання № 18 «Чи могли б Ви собі дозволити витрати на послуги адвоката у разі необхідності?» оцінки «5» та «4»  поставили по 14% респондентів, по 29% зазначили «1» та «2», та ще 14% зазначили «3».

 

Блок «Зручність та комфортність перебування у суді «Чи характерно для приміщень суду…»

 

На запитання № 19 «достатність зручних місць для очікування, оформлення документів, підготовки до засідання» 72 % респондентів оцінили на «3», по 14 % опитуваних надали оцінки «4», та «5».

На запитання № 20 «вільний доступ до побутових приміщень (туалетів)» по 43 % опитуваних зазначили «3» та «2», та 14 % поставили оцінку «4».

На запитання № 21 «чистота та прибраність приміщень» 72 % респондентів оцінили на «5», 28% - на «4».

На запитання № 22 «достатність освітлення» всі респонденти оцінили на «5».

На запитання № 23 «Чи зручно у суді розташовані інформаційні стенди» 86 % опитуваних оцінили на 5, 14% - на «4».

 

Блок «Чи повною мірою задовольняє Вас в суді інформація щодо..»

 

а запитання № 24 «розташування кабінетів, залів судових засідань, інших приміщень» переважна більшість респондентів (86%) оцінила на «4», 14% зазначили «4».

На запитання № 25 «правил допуску в суд та перебування в ньому» 72% опитуваних зазначили «5», по 14% надали оцінки «3» та «4».

На запитання № 26 «справ, що призначені до розгляду» 72% оцінили на «5», 28% оцінили на «4».

На запитання № 27 «зразків документів» 86 % опитуваних оцінили на «5», та оцінку «4» поставили 14%.

На запитання № 28 «порядку сплати судових зборів та мита, реквізити та розміри платежів» 86 % опитуваних оцінили на «5», та оцінку «4» поставили 14%.

На запитання № 29 «Чи користувались Ви сторінкою суду в мережі Інтернет?» 72 % респондентів відповіли «ні», 28% - «так».

На запитання № 30 «Чи знайшли Ви на сторінці суду потрібну для Вас інформацію?» одностайно опитувані поставили «5».

На запитання № 31 «Чи старанно працювали працівники суду та не припускалися помилок, які б призводили до перероблення документів та порушення строків?» 86% респондентів оцінили на «5», 14% зазначили «4».

 

Блок питань «Чи виявили працівники апарату суду при спілкуванні з Вами…»

 

На запитання № 32, 33, 34 «доброзичливість, повагу, бажання допомогти», «однакове ставлення до всіх, незалежно від соціального статусу», «професіоналізм, знання своєї справи» переважна більшість респондентів (86%) оцінила на «4», 14% зазначили «4».

 

Блок питань «Дотримання строків судового розгляду»

 

На запитання № 35 «Чи вчасно розпочалося останнє засідання по Вашій справі?» по 29% опитуваних зазначили «3», «4», та «5», 13% оцінили на «2».

На запитання № 36 «Чи було враховано Ваші побажання при призначенні дня та часу засідання» 49% оцінили на «3», по 29 % надали оцінки «4», та «5».