Наразі у місцевих та апеляційних судах функціонує підсистеми «Електронний суд» в тестовому режимі. Приймання та реєстрація процесуальних документів, надісланих з електронної пошти з доменним іменем «@mail.gov.ua» або з будь-яких інших доменних імен, судами не здійснюється.
Приймання та реєстрація надісланих до суду учасниками судового процесу процесуальних документів повинні здійснюватися з офіційних електронних адрес (Електронних кабінетів), які вони мають створити в Електронному суді, розміщеному за посиланням, за умови попередньої реєстрації офіційної електронної адреси (Електронного кабінету) та з обов`язковим використанням такою особою власного електронного цифрового підпису, з метою обов’язкової ідентифікації за електронним цифровим підписом заявника, як учасника справи, або його представника (адвоката), задля виконання положень ст. 43 ЦПК, ст. 44 КАС та запобігання ознайомлення з матеріалами справи осіб, які в дійсності не є учасниками провадження.
Важливо, що для реєстрації на порталі «Електронний суд» необхідно мати електронний цифровий підпис. Детальна інформація та відео-інструкція за посиланням.
Заяви про ознайомлення з матеріалами справи повинні надсилатись через електронну адресу (Електронний кабінет).